Familjemys

Min fina familj <3 (pappa kom som vanligt inte med på kort men han syns i bakgrunden i alla fall....) Nu har dom åkt hem, mätta och glada. Smörgåstårtan blev riktigt lyckad! Kanske man ska satsa på en karriär som konditor den dagen man lessnar på att jobba som syrra?
Det var trevligt att ha dom här, det är inte så ofta vi ses allihopa på en gång nu för tiden tyvärr :( Jag är ju väldigt familjekär av mig, skulle gärna äta middag hemma hos mamma och pappa varje dag, haha. Tur att det är jul snart så vi får umgås ordentligt :)


Fick ju såklart fina födelsedagspresenter också, hihi :D





Absolute Vodka 'rock edition'! Fatta att jag diggar min föräldrar <3

 

Och massage! Precis vad min rygg behöver just nu... Tacktacktack mamma & pappa, ni är bäst!




Och när jag ändå är i farten kan jag ju visa vad jag fått av min älskling <3



Mistigri-tavla. Is she hot or what!?


Sushi-bok. Så nu ska vi som sagt äntligen försöka oss på att göra home-made sushi :) Och mamma lovade att faktiskt testa att äta sushi om jag gjorde den själv, hehe...

 Av honom fick jag dessutom fina underkläder samt en till bok (men den tänker jag inte berätta om..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0