End of day

Så går även denna dag mot sitt slut, nu blir det sängen nästa. Är galet trött och har huvudvärk. Och klockan 6 imorgon bitti ringer klockan... Sovmorgon på julafton är ju onödigt! Istället kör vi grötfrukost i stallet 07:00... Japp, vi hästmänniskor är lite galna..

Kvällen har i alla fall varit riktigt trevlig. Jag överlevde släktanstormningen utan större men! Inget tjafs utan mest skratt, hur gick det till? Ska vi äntligen kunna umgås som normala människor efter drygt 20 år av kaos? Vore ju inte helt fel faktiskt.

Nu ska jag krypa ner i den ytterst bekväma bäddsoffan och införskaffa mig 7 timmar ljuvlig sömn. Om jag kan somna för pirret i magen dvs. Det är ju trots allt julafton imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0