Elvis, oh Elvis!

Har haft fredagsmys med mamma nu. Först åt vi god mat, sen slängde vi oss i soffan och slöade framför teven. Såg Beyond any reasonable doubt en halvbra film med Michael Douglas. Den hade dock ett mycket oväntat slut, sånt gillas! Sen hittade mamma en Elvis-dokumentär på någon historykanal och då blev vi glada. You gotta love that man! Måste titta på min Elvis-film någon dag snarast (när jag har 3 timmar över, för tyvärr är den precis så lång....) och dagdrömma mig bort lite...

Nu väntar jag på att systeryster ska ringa så jag kan hämta henne i Kimstad. På något oförklarligt sätt så har jag visst lovat bort som chaufför, hur gick det till!? Jag är trött och vill sova!
Imorgon blir det stallet skapligt, dock ingen ridning då Dandi fick massage idag :/ vi tänkte ta henne ut på en liten promenad istället.





Mannen med stort M <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0