A whole lot of Depeche Mode

Ja, det där med städandet har ju gått sådär... Valde att ha Depeche Mode som städmusik eftersom att det börjar bli dags att lyssna in sig inför spelningen i januari. Sen vet jag inte hur det gick till men plötsligt hamnade jag framför datorn och har senaste timman suttit och kollat på liveklipp från dM-konserter på youtube.. Nu längtar jag ännu mer till 31 januari. Det var magiskt på Arvika och jag tror att detta kommer bli ännu bättre!

Tänkte dela med mig av lite godbitar. Ni får stå ut med att det är lite halvkass kvalité på en del klipp.













 

 

 

(Ja, jag kände att jag ville ha med båda versionerna ;))

 

 

 









(Och jag får jag inte höra Waiting for the night live den här gången heller så ska jag stämma dom jävlarna!)




(Och Dave Gahan är en jävligt snygg 47-åring!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0