Det var det det..


Så var julen (så gott som) över för den här gången då.. Och som vanligt känner man sig lite tom och ledsen över det. Det är ju galet egentligen att man går och längtar ett helt år efter en dag som sedan tar slut på nolltid!
Sen måste hag nog tyvärr erkänna att julen inte var riktigt som den brukar i år. Den där riktiga julglädjen jag brukar ha infann sig aldrig helt. Jag kanske till slut har vuxit ifrån det hela lite? Det känns hemskt om det är så faktiskt...
Men det var en mysig dag igår (jag ska avlägga rapport senare) och ja, jag börjar redan se framemot julafton 2010 *skrattar* Så helt vuxen är jag nog inte ännu.

Nu är jag tillbaka i lägenheten i alla fall. Har lite att pyssla med inför morgondagen och sen blir det sängen ganska tidigt eftersom att jag jobbar imorgon. Dessutom börjar jag känna mig lite sjuklig (halsont och snuvig) så lika bra att sova bort det eländet.
Snart måste jag ge mig ut det pissiga vädret och gå till ICA för att handla massa onyttigheter och kanske även lite mat? Jag önskar dock att jag slapp gå ut något mer i dag, brrr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0