Dan före dan

God morgon! Nu ligger väl de flesta av er och snusar gott i era varma, mysiga sängar... Jag är inte det minsta bitter, nej nej, inte alls...
Idag har jag hela tre patienter att förbarma mig över! Varav en är en ortopedpatient på villovägar, spännande! Nu är det en timma kvar tills rond och jag vet inte vad jag ska göra fram tills dess.. Medicinerna är utdelade för länge sen och jag har inga papper eller anteckningar att gå igenom. Suck. Frukost snart kanske?

Och jag kan inte fatta att det är julafton imorgon! Helt galet. Antar att det smälter in först när jag kommer hem till mamma och pappa ikväll. Och jag har fortfarande inte riktigt kunnat ta in att det blir en vit jul. I morse fick jag pulsa i snön till bussen, såååå mysigt <3 När hände det senaste, -95 eller?

Nähä, frukost var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0