Bedtime

Med lite pannkakor i magen blev humöret lite bättre (jag oroar mig dock fortfarande för hur morgondagen, måste snöandet av ta lite...) men jag är fortfarande jättetrött och frusen så det blir faktiskt sängen snart! Känns mer meningsfullt än att bara sitta och dumglo framför teven.

Kan ju också berätta att jag fick en superfin Mistigri-tavla av David igår <3 och vi åter jättegod mat på NH. Överlag blev det en rätt bra födelsedag. Och på söndag kommer familjen hit och firar mig, myspys :)

Nu ska jag hoppa i pyjamasen och gosa ner mig ordentligt i sängen. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Billie

Men åh, pannkakor var inte igår. Låter sjukt gott ^^

Svar: Mhmm, har väl kanske träffat nån som känns lite mer intressant än vanligt o sådär. Absolut inget seriöst just nu men vi får väl se (:

2009-12-17 @ 22:23:56
URL: http://rubytail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0