And so here it is - Merry xmas!

Tänk att det är julafton idag! Jag har fortfarande lite svårt att förstå det... Fast nu har julstämningen äntligen kommit på riktigt! Är precis hemkommen från stallet. Kl 7 i morse var jag, mamma och Emma på plats för grötfrukost tillsammans med de övriga hästtokarna. Jättemysigt! Sen red vi lite i snön. Jag har faktiskt aldrig ridit i såhär mycket snö så det var verkligen en upplevelse. Och finaste D var på sitt bästa humör <3 Imorgon blir det att rida lite till, hoppas hon är lika mysig då..
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kommer det vara full fart hela dagen. Bilder dyker nog upp under morgondagen.

Ha en helt bästig julafton nu!





God jul önskar Dandi och Sammy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0