091222

God morgon, god morgon! Idag klev jag faktiskt ur sängen en timma innan klockan ringde! Fråga mig inte hur det gick till... Det känns i alla fall väldigt skönt att kunna göra sig i ordning inför jobbet i lugn och ro :) Tänk att nu är det bara två arbetspass (= två dagar) kvar till julafton! Nu börjar jag känna mig som ett litet barn igen, helt rastlös och fnittrig, hihi :) Med tanke på hur julen såg ut för min del förra året så ser jag framemot julafton lite mer än vanligt i år och det känns som att hela familjen verkligen vill att det ska bli en riktig toppenjul! (Mycket jul där...)

Nu ska jag äta frukost och börja fila lite på ett nytt "Nostalgia Locomoive"-inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0