091221

Efter dom där dagarna av kaos på jobbet förra veckan så har det nu återgått till stiltje. Jag flexade hem vid 14:40 och då hade vi 2 (!!!) patienter kvar på mitt vårdlag. Heh. Känns som att dom som jobbar julafton och juldagen kommer få det ganska behagligt i alla fall. Och sen kommer patienterna på lördag när jag jobbar...

Ikväll har jag en dejt med tvättstugan och blev det nog inte roligare än så.. Kanske ska kolla på min Elvis-film? Det är bara det att den är 3 timmar lång... Ah, just det, jag ska bli dreadslös igen ikväll också. Sad but true. Utväxten är gräslig nu! Har lyckats övertala Emma att färga håret på mig på onsdag också.. Sen kanske dom åker i igen efter nyår, jag har ju blivit lite bortskämd med att inte behöva fixa håret varenda morgon nu...


Och på lördag blir det kanske gymnasiegängsreunion. Hoppas!

Kommentarer
Postat av: Karin

Blev ju supersnygg header ju! =D

2009-12-22 @ 08:32:46
URL: http://kexor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0