091212

Tänk att man aldrig kan få en lugn och avslappnad dag när man är ledig! Idag masade jag mig ur sängen 08:40 (egentligen 40 min "för sent"), åt frukost med familjen och sen åkte jag och Emma till stallet för att ta en promenad med D. Sen hem, snabbt som fan duscha och klä om sig och nu sitter jag panikskriver här för snart ska jag till tåget och åka till Linköping. Där ska jag och David ge oss ut i julstressen på IKEA för att köpa julklappar. Tjohej! Imorgon ska jag ha slappdag, dvs inte gå ur sängen ur onödan och drägga omkring i mjukisbrallor...

 

Nu har vi kommit till mitten av december och fortfarande ingen snö! SKANDAL! Får jag inte en vit jul (och födelsedag) så ska jag konvertera till hinduism istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0