091210

Okej, jag får nog återigen konstatera att det här med bloggande kanske inte är min grej riktigt. Jag tror att det beror på att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva egentligen. Meningslösa triviala saker om mitt liv i dagboksform är kanske inte så spännande för andra att läsa och att häva ur sig allt som snurrar runt i mitt inre helt öppet kanske inte heller är någon höjdare? Samtidigt så inser jag själv att jag behöver bloggen för att få skriva av mig lite, det fungerar ju lite som terapi. Och på något sätt är det lättare att skriva när man vet att andra läser.
Jaja, vi får se hur det hela slutar, jag kommer iallafall aldrig bli någon proffsbloggare som uppdaterar en gång i timman, så mycket vet jag.

Nu sitter jag på jobbet och är som vanligt sådär lagom understimulerad. Det är verkligen helt obegripligt lugnt på avdelningen! Jag börjar seriöst klättra på väggarna snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0