091203

Jag hade planerat att komma ur sängen skapligt idag eftersom att jag har en hel del att pyssla med hemma under dagen. Dumt nog ställde jag inget alarm för jag trodde att jag skulle vakna sådär vid 9:30-10-tiden som jag brukar. 11:30 vaknade jag... way to go! Så nu har jag egentligen ganska bråttom så jag kommer hem till Norrköping någon gång, men jag har ont i halsen, känner mig hängig och har världens träningsvärk i rumpan och låret så allt går i slow motion.. 

Dagens plan är i alla fall få ordning på julgrejjerna hemma ordentligt, gå ner på stan en sväng och handla lite småsaker samt mat och sen tvätta. Och så kommer David runt 18:30-tiden. Tror att jag lämpar över matlagningen på honom idag faktiskt...





Och man blir riktigt glad när man tittar ut genom fönstret. Frosten är väl det närmsta vi kommer snö innan februari så jag passar på att njuta. Vi slipper regnet i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0