091202

God morgon! Eller god middag snarare.. Nu sitter jag och äter lite frukost och gäspar. Känner mig helt degig i huvudet och hade gärna velat ligga kvar i sängen hela kvällen men det går inte. Klockan 17 ska jag befinna mig på stan för att bowla och äta mat med lite arbetskamrater. Känner mig inte allt för sugen på det just nu men det blir nog bättre när jag väl är på plats. Jag har inte bowlat på sådär 3 år eller så det här kommer bli väldigt spännande..

Och det är så obegriskrivligt skönt att nätterna är färdiga för den här gången! Jag brukar ju trivas bra med nattperioderna men den här omgången har inte varit rolig. Det har varit så fruktansvärt långsamt på jobbet och jag har sovit katastrofalt dåligt. Nu hoppas jag att jag inte ska gå nätter förrän i februari eller mars nästa gång så jag hinner återhämta mig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0