091211

Nu är det äntligen helg! Och jag är 3-ledig, woha! Det gillar vi. Den här veckan har krupit fram i snigeltakt verkligen. Idag var det lite mer att göra på jobbet i alla fall så tiden gick lite fortare. Dessutom fick vi besök av ett luciatåg så nu är julkänslan nästan i topp! Jag har inte sett ett luciatåg sen jag gick i gymnasiet eller något sånt så det var väldigt mysigt :) vi var några stycken som nästan fällde en tår när vi såg hur glada våra patienter blev. Det är vid sånna tillfällen som jag blir lite extra stolt över mitt yrkesval.

Ikväll väntar fredagsmys med mamma (och pappa om han hittar hem i skaplig tid). Är bara hemma en snabbis nu och packar om väskan. Imorgon blir det stallet och jag hoppas på att kunna rida lite ordentligt för en gångs skull, men då D ev ska få massage ikväll så blir det nog bara lite skritt imorgon tyvärr... Jag får ta igen allt när det blir vår istället.


Kommentarer
Postat av: Karin

Carina, förlåt förlåt förlåt att jag glömt bort att fixa din bild, kom på det nu!

Jag har varit helt virrig och mått konstigt hela hösten! Nu börjar jag dock få lite ordning på vardagen igen och ska fixa din bild när jag kommer hem ikväll!



Kram!

2009-12-14 @ 08:14:41
URL: http://kexor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0